donderdag 25 juni 2009

Kameleon


Op de blog 'Puur' van Jane kun je een leuke kameleonpuzzel winne en hoewel ik er ook gemakkelijk zelf kan aan geraken, doe ik gewoon voor de lol mee.

Ik dacht: een kameleon tovert zichzelf van de ene kleur naar de andere kleur...waarom zou ik dat niet eens proberen met de letters van het woord ' K A M E L E O N

meloen, kam, melk, meel, mal, lam, leem, elk, keel, leek, lek, leen, alk, man, nam, kemel, kameel, mak, enkel, mank, knal, lak, een, oen, molen, malen, koe, klem, kale,
en een zinnetje: Koen kan een koe melken.


Ik ben er maar even mee bezig geweest maar vond het best wel leuk!

2 opmerkingen:

  1. Leuk Tine, bedankt voor je bijdrage. Een kameleon niet zo veranderlijk het is soms zelfs een kameel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk bedacht hoor! Ik zou er niet op komen.

    BeantwoordenVerwijderen