woensdag 27 mei 2009

Nog wat leuk gewinkeld vandaag...


Ik heb me nog eens goed laten gaan in het tuincentrum: vele pakjes zaad... en nog wat plantjes van vaste planten tot nog wat groentes.

Groente zaad: koolrabi, paarse boerekool, chinese kool, rode kool, venkel, struiksnijbonen, 2 soorten tuinraapjes, schorseneren.

Plantgoed groentes: 2 aubergines, 6 tomaten, 1 komkommer en 2 (eigenlijk 3) meloenen (er zitten nl. 2 planten in 1 potje , toevallig) en een lavas-plant

Bloemenzaad: juffertje in 't groen, rudbeckia (zonnehoed), een mengeling wilde vaste planten, een tweejarig klokje en stokrozen (maar dat pakje is 'kwijt') en 3 soorten amaranthus...

Bloemenplantjes: siertabak laag, anjertjes, 2 stokrozen , 2 lichtblauwe klokjesbloemen, 2 lavatera's en nog enkele waarvan ik de naam ondertussen kwijt ben...

In ieder geval: ik weet nog wat te doen... maar het is gewoon heerlijk, toch!

1 opmerking:

  1. Ja héérlijk hè!!
    Ik kom deze zomer zeker naar jouw tuin kijken, ik ben reuze benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen