dinsdag 28 april 2009

Een mooi boeketje!


Onze Katja had een mooi boeketje bloemen bij met de reünie, waar ik nu nog volop van geniet! En jullie nu ook! Ik maak voortaan van alle boeketjes die ik krijgen een foto, ter herinnering en in de toekomst misschien nog als inspiratie voor zelf gebonden boeketten. Ik heb nog een cursus in die richting gevolgd (moet alleen het laatste jaar nog doen). En als we nog genieten van het lekkere bier en de wijn die Guy en Anja bij hadden, verschijnt er misschien ook een fotoootje...

2 opmerkingen:

  1. Ik heb ook een boeketje gekregen, wel om een andere reden ...!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat is altijd plezant hé boeketjes krijgen...ik moet ook nog eens iemand een hint geven...hoewel hij gistern druk op een site van Libelle ivm Moederdagcadeaus aan het kijken was... (verrassing...)

    BeantwoordenVerwijderen