zondag 20 juni 2010

Diploma-uitreiking, verjaardagsfeestje, terraswerken,...












Vrijdagmidag vrij kunnen nemen... want het was diploma-uitreiking als afsluiter van de periode op de kleuterschool. Ze was wel een beetje nerveus voor ' de grote dag'. Op school was er flink geknutseld en ook een heus lied en dansje voorbereid. OOk mochten de kleuters op speurtocht in de klasjes van het eerste leerjaar. En nadat ze het diploma in handen kregen was er nog een feestelijke receptie...

Daarna snel een lekkere maaltijd bereid voor de kinderen....want Ben en ik gingen (eindelijk nog eens) naar een concert, van Crowded House!!! Heerlijk was het! In voorgaande post kun je een fragment beluisteren van een nummer uit de allereerste beginperiode (toen nog Split Enz). Enkel met begeleiding van piano gezongen door Neil Finn. Nog even meegeven dat het volledige podium verlicht werd met allerlei lieve nachtlampjes zoals reetjes, paddestoelen, konijntjes en méér...

Zaterdag begon de dag al vroeg met de aanvang van de terraswerken....gelukkig niet voor mij, want ook Geikes verjaardag werd gevierd met vriendinnetjes. Deze keer buitenshuis, op vraag van Geike in een naburig domein waar een binnenspeeltuin was. Niet echt mijn ding, maar gezien het erbarmelijke weer vorig jaar, de terraswerken bij ons én wéér een dag van stortbuien was het uiteindelijk toch geen slechte keuze... Gefeest werd er, gespeeld in het ballenbad, cadeautjes uitgepakt, gezongen en lekkere frietjes en een ijsje gegeten!!! En nadien zei Geike me dat ik volgend jaar lekkere wafels mag bakken en dat we hopelijk ook nog eens een echt 'tuinfeest' kunnen doen en zwemmen!!!

En toen we terug thuiskwamen lag er al een behoorljk stuk terras...
Zondag was een rustige dag: samen lekker ontbijten, de DVD van de turnshow bekijken ( waar Mariken en Geike in meedoen), samen knutselen, spelen en toch ook wat rusten....

Over enkele weken doen we nog eens 2 feestjes met familie voor Lennert en Geike met een bbq op ons nieuwe terras!

Morgen weer het begin van een extra drukke en lange werkweek met een Italiaanse week in het rusthuis,met als afsluiter zaterdag een heus tuinfeest! En woensdag een homeparty met speelgoed, kinderkleertjes en meer... mijn andere baan die ik al méér dan 3 jaar doe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten