vrijdag 27 maart 2009

Gezellige picknick...


Als het goed weer is, is buiten eten super gezellig...zo dacht ik toen onze meisjes met de buurjongen buiten aan het spelen waren. Lekkere boterhammen gemaakt die ze in hun 'huisje' buiten mochten opeten, met nog een beker chocomelk erbij. Nadien zou er nog een stukje fruit of een koek volgen...Tot ( de schuifdeur stond open), ik iemand hoorde zeggen tegen Geike: gooi dat maar in de container...Ik wist meteen dat er iets niet pluis was en ging naar buiten. Meteen zeiden ze alledrie 'in koor': onze boterhammen zijn op! Even in de container met de plastiek gekeken en wat zag ik daar: boterhammen... Ja, daar moet je natuurlijk op reageren want dat kan niet...Geike had het er wel in gegooid (in opdracht van...) en de twee anderen 'dachten' nog wel een koek te krijgen...Nee hoor. Héél spijtig en de gezelligheid was zo snel weg dat de buurjongen ook naar huis is gegaan. Maar hopelijk is het een lesje voor in de toekomst!

1 opmerking:

  1. Mijn dochter wordt ook mondiger en opener ... zo'n 'kuren' zal ik ook nog wel tegenkomen ...!?

    BeantwoordenVerwijderen