donderdag 1 september 2011

Atelier Pippilotta


De voorbije vakantie kwam Suzan van Atelier Pippilotta samen met haar man bij ons op bezoek! Ik had inmiddels bij haar al een hele hoop pakketjes besteld en ik kende haar  pakketjes natuurlijk al véél langer... Een flink aantal poppetjes staan hier regelmatig op de seizoenstafel!

Ze kocht een bouwpakket van de zonnecarrousel  van Kraul bij me én groot was de verrassing toen ik op een dag een mailtje vond met als bijlage de carrousel die prachtig ingekleed was! Nu, iedereen krijgt bij aankoop van zo'n zonnecarrousel, het patroontje erbij!



Ondertussen zijn ook enkele van de allernieuwste pakketten en ook nog een heleboel andere van haar bij ons toegekomen en ze staan ook al in de winkel! De aankomende herfst vind ik een héérlijke tijd om weer allerlei pakketjes te maken! Deze pakketjes en meer vind je op: http://www.speelgoedvoorgoedkinderspel.be

Geen opmerkingen:

Een reactie posten