maandag 4 april 2011

En de winnaar is...






Tot en met vanavond kon u deelnemen aan onze give-away-aktie, waarbij u kans kon maken om een LunchSkin of herbruikbaar lunchzakje te winnen...

We kregen bericht van 15 deelnemers, via de blog, facebook, twitter of mail....

Tijdens de voorbereidingen werd ik bijgestaan door mijn jongste dochter... Zij stopte, de nauwkeurig geschreven en gevouwen naambriefjes, in een LunchSkin... dat vandaag als loterijzakje gebruikt werd....

En dan, het moment om de winnaar uit te loten...

Spannend... Eerst werden de foto's gemaakt en daarna pas gekeken wie de winnaar was...

Ik probeerde een naam te zien... niet zo direct... en dan zie ik een letter... de A....

De A van... anoniem (Leen), anoniem (Karin), Annemiek, Astrid, Ann...

Ik ga jullie niet langer in spanning houden... de winnaar is: Ann Dierckx!!!!

Maar andere deelnemers, wees niet getreurd! Jullie krijgen als je wil, 10% korting bij aankoop van één lunchskin én 15% als je er 3 of meer koopt!

Vanaf woensdag lanceren wij ook nog een aktie, dus daar kan je ook nog even rondkijken om iets leuk te vinden... en we verklappen alvast dat de Goodbyns er ook bij zitten! En ook op pre-bestellingen van de nieuwe Goodbyn Bynto, krijgen jullie korting!


Wie steeds op de hoogte wil blijven van nieuws over onze produkten mag steeds de blog:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten